Stron Internetowych Pozycjonowanie

Czym jest e-commerce?

Słowo może brzmieć niezrozumiale, jednak mamy z nim współcześnie do czynienia nierzadko. Bo e-commerce to nic innego, jak popularnie rozumiany handel elektroniczny. Najbardziej znaną jego formą są na pewno sklepy online. To wszelkie sposoby, które sprzyjają nawiązywaniu umów kupna-sprzedaży na odległość. W branży e-commerce wykorzystuje się współczesne urządzenia, jakim jest telefon, faks czy telewizja.

Najczęściej e-commerce wiąże się z działalnością sklepów w sieci. Ale nie jest to zasadne. Okazuje się bowiem, że taka działalność nie powinna ograniczać się tylko i wyłącznie do sklepów internetowych. W wielu przypadkach umowy handlowe zawierane elektronicznie mają charakter niebezpośredni. Oznacza to tyle, że wybranie rzeczy i płatność za niego odbywa się drogą elektroniczną, a dostawa zamówionego produktu, ma miejsce w sposób standardowy lub odbiera się go samemu. Transakcje elektroniczne mogą też mieć charakter bezpośredni. Wtedy wszelkie działania realizuje się tylko i wyłącznie za pomocą Internetu. Tu zamawia się produkt, płaci za niego i w ten sam sposób się towar dostaje. Branża e-commerce bardzo sprawnie się rozwija, o czym decydują głównie korzyści, jakie powstają z handlu elektronicznego. To najczęściej oszczędność czasu i pieniędzy. Ograniczone koszty dla sprzedawców. Lepsze możliwości wyboru, kiedy chodzi o niezbędne produkty. Handel elektroniczny posiada też słabsze strony. Często tutaj wymienia się ograniczone możliwości na dokładne zobaczenie towaru. Do słabych stron handlu elektronicznego zalicza się też niebezpośredni kontakt ze sprzedawcami i często opóźnienia w dostawach. Pomimo słabych stron branża e-commerce rozwija się bardzo dobrze.
 http://pozycjonowaniebezryzyka.pl